OT: Dopravni prestupky

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Prosinec 29 20:15:36 CET 2007

Ja myslim ze bohate staci, nechat 5x nasadit botu, ono je to prece jen
otravne pokazde kdyz chci nekam jet volat mestske :-D i kdyz, zase ma
jistotu, ze mu to auto nikdo neukradne :))

K druhemu prispevku -
chces snad rict, ze teda bude v poradku, kdyz si te predvolaji a ty v
podstate na sebe vsechno povykladas, netreba zadnych dukazu, fotek apod
? Prijde celkem normalni, kdyz manzelka nahodou nekde zaparkuje spatne
bezet na policajty ji udat ? :) Protoze tohle presne se stane pokud bys
to chtel resit jak rikas..
Myslim si, ze kazdy mas pravo se nejak obhajovat a stejne tak urady maji
dostatecna prava na to, ti predkladat dukazy proti tobe.. Jde jenom o
to, ze by jim lidi sami chteli zjednodusit praci, vzdyt pak uz ani
nemusi byt , zavedme treba fond pokut procentuelne z benzinu ? :)) Z
kazdeho litru 3 Kc na pokuty a nebude treba je ano vybirat... Prece
kazdy kdo sedne do auta je uz predem vinen, neverim ze nikdo nikdy
neprekrocil byt na vterinku rychlost.

P.