OT: Dopravni prestupky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 29 20:13:56 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.12.2007 od Marek Sembol:

> Nj, zas tvoje parkovani pred garazi. Reknu ti jak bych to resil ja:
> 1) (napoprve) dal dotycnemu listek za sterac
> 2) (pri dalsim pripadu) ukopl zrcatko - DOSLOVA!

> pro slabe natury:
> -odmontoval dotycnemu kolo. Vzhledem ke skode je to prestupek, ne
> trestny cin (asi jako to co udelal on)
> -zamezil mu v pouzivani toho auta (boticka nebo auto pred i za nim
> 'naraznik na naraznik') At si to taky uzije.

> Teda pokud nemate v Usti odtahovku...

Jenze ja si nemohu dovolit delat takove prestupky. Ja jsem sporadany
obcan. V okamziku, kdy budu delat podobne prestupky, tak budu mit ja
daleko vetsi problem nez nejaky mamlas. Bud si jisty, ze by se nejaka
dobra duse nasla, ktera by me videla. Byl bych to ja, kdo by mel
problemy... Vsak to znas a dobre vis, ze sporadani lide na to vzdycky
doplati a ti hajzlove z toho nejak vyvaznou a jeste se chechtaji.
Tohle proste pro me neni prijatelne reseni - ani prakticky ani
teoreticky.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem