OT: Dopravni prestupky

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Prosinec 29 20:05:45 CET 2007

Nj, zas tvoje parkovani pred garazi. Reknu ti jak bych to resil ja:
1) (napoprve) dal dotycnemu listek za sterac
2) (pri dalsim pripadu) ukopl zrcatko - DOSLOVA!

pro slabe natury:
-odmontoval dotycnemu kolo. Vzhledem ke skode je to prestupek, ne
trestny cin (asi jako to co udelal on)
-zamezil mu v pouzivani toho auta (boticka nebo auto pred i za nim
'naraznik na naraznik') At si to taky uzije.

Teda pokud nemate v Usti odtahovku...

Marek