OT: Dopravni prestupky

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Prosinec 29 19:32:30 CET 2007

Sakra vzdyt kazda profese nese svou odpovednost... postacka, ktera
nezavrela okno a diky tomu zlodej ukradl penize taky vsechno zaplati, i
kdyz v podstate "nic neudelala" a nikoho nezajima, ze ta suma je pro ni
likvidacni a pokud se nezblazni, asi se obesi... tak jak mohou
uplatkarske hajzly trestat propustenim? co je to za trest a motivaci
slusnym, kdyz si na uplatcich vydelaji mnohem vice nez co dostanou ve
mzde a nic tim neriskuji?

P.