OT: Dopravni prestupky

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Prosinec 29 19:28:25 CET 2007

Jasne,
kdyz vy jako elektrikar provedete neco, co nekoho zabije nebo zpusobi
tezkou ujmu na zdravi, pujdete si asi sednout... Kdyz doktor nekomu
zasije nuzky do tela nebo policajt promine chlast v krvi jen proto ze je
to znamy, neni to snad taky trestni cin? Proc je vyhazuji ? proc je
neposilaji za mrize? vzdyt tim, ze nekoho nechal ridit opileho neprimo
zavinil smrt nekolik desitek osob, pokud to ten dotycny napali do davu
deti...

Petr