Atmega8 a reset pin

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Prosinec 29 18:25:06 CET 2007

On Sat, Dec 29, 2007 at 05:43:30PM +0100, Jan Waclawek wrote:
> Este par provokativnych otazok: ako mate zablokovane napajanie?

2x 100nF kondenzator z kazde strany jeden

> Ako ho vlastne mate vyroutovane - ak som dobre pochopil, ide o jednostrannu dosku? Nemam chut pozerat do datasheetu, ale nema nahodou viac napajacich/zemniacich noh, mate ich slusne pospajane?

schema:
 http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/tstm8smd.png

a z tohoto jsem to zehlil (ja vim, je to dost kostrbate, nejak si s eaglem
jeste uplne nerozumim...):
 http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/tstm8smd_brd.png

> wek

Ale vzhledem k tomu, ze to byl pokus pajeni SMD-cek bych to skutecne
videt na ten prismahly procesor ;) (a uz bych mymi amaterinami nezatezoval
konferu ;)

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net