TO: kopirovani fotek do fotaku

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Prosinec 29 17:00:54 CET 2007

> uz hodinu tady blbnu s tim, jak nakopirovat fotky z pocitace do fotaku
> Minolta A200 tak, aby se v rezimu prohlizeni zobrazily. Chtel jsem u

Minoltu nemam, zkusil jsem to ted s Panasonic FZ5

> - kdyz ho natahnu do editoru (Irfan), ulozim ve stejnem rozliseni jen v

Irfan mam verze 3.91 a zkusil jsem i Zoner Photo Studio 9 s timto
vysledkem. Pokud v Irfanu ulozim obrazek s progresivnim kodovanim tak mi
zobrazi jen maly nahled ale velky obrazek nikoliv, pokud jej ulozim bez
progresivniho kodovani obrazek se zobrazuje spravne. S prekodovanim od
ZPS9 uz si ale neporadil vubec a pouze napsal ze tam jsou. Fotku s jinym
nazvem ignoruje uplne a samozrejme fotku stazenou a opet nakopirovanou
bez jakekoliv zmeny zobrazi naprosto bez probelmu. Zrejme maji fotaky
kompresi ve FW orezanou jen pro sve ucely a tak muze byt problem s
kompresi na PC ktera umi neco navic. Takze asi zkouset a zkouset az se
nejaky program a nastaveni chytne...

Pavel