Doporucte klavesnici k PC.

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Prosinec 29 16:52:26 CET 2007

Neni to spis problem vyrobce zarizeni nez samotnych windows? jak to s nema
souvisi kdyz ta utilita je od vyrobce ?
Naopak MS dava znacku na velice kvalitni periferni zarizeni ja bych si jinou
mys a klavesnici nekoupil a kdyz tak ten samsung .Doma mam M-2A a zvlada v
pohode i zatez malych deti .
Pisu jedine vsema 10 takze mi zalezi na dobrem rozlozeni a dobrem stisku
tech klaves . Vsiml sem si, ze dneska se pouzivaji dost ty s polovicnim
zdvihem a navic u kterych se dost blbe odlisuje jestli klavesa byla nebo
nebyla zmacknuta coz u rychleho psani je problem .

PS.Oboje funguje perfektne i v linuxu :)

snehulak

 <provokace>