OT: Stahování z webu a právo

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Prosinec 29 14:56:45 CET 2007

> majitel vozidla, kdyz ho umoznil komukoliv umistit pred moji garaz? Ja
> bych jedine uvital, kdyby byl za svuj majetek odpovedny take majitel
> vozidla.

Taky si pridam nazor do drbarny... S tim, ze za vozidlo je plne
odpovedny majitel bych souhlasil kdyby policie delala svou praci a
urednici nas nebuzerovali kamerovym systemem. Podobny nazor uz tady
nekolik lidi vyjadrilo. Za poslednich par let jsem policajty s radarem
videl akorat na 2 vyhlasenych mistech ktera jsou naprosto prehledna a
technicky zpusobila mnohem vyssim rychlostem a jen diky velke hustote
provozu je tam pochopitelne omezeni. Na dalnicich vidam akorat celniky
jak kontroluji mytne, policii jsem tam snad nevidel.
Nedavno jsem byl s prateli na pivu a rec dosla i na dopravu, svagr,
ktery tam byl taky, dela na urade v odboru dopravy a jak si jej jinak
vazim a povazuji jej za dobreho cloveka kdyz slysim jeho nazory ohledne
dopravy nejradeji bych mu rozbil hubu, typicky urednik :-/ Dalsi z
osazenstva (pro zmenu bratranec ale dalsi pribuzny uz tam s nami nebyl),
ktery dela u policie neco v IT odboru, zrovna obhajoval proc nejsou
policajti na neprehlednych usecich u krizovatek, prechodu a dalsich
nebezpecnych mist a tam nehlidaji, "kseft" by tam meli solidni. Podle
meho nazoru policie nemusi (rekl bych ze nesmi) byt vsude ale musi byt
schopna byt vsude kde je ji potreba, az si ridici nebudou moci byt jisti
zadnym mistem kde mohou beztrestne porusovat predpisy teprve pak se
situace zlepsi. Jeho reakce byla ze mereni rychlosti (pricemz me neslo
jen o rychlost) musi mit urcite nalezitosti a musi byt kde vozidlo
zastavit (s tim samozrejme souhlasim a nechci aby uplne zbytecne
riskovali). Proste typicke potvrzeni hlesla "Kdo chce hleda zpusob, kdo
nechce hleda duvod", on proste nasel spoustu duvodu ale zadny zpusob a
pak nema byt policie tam kde je...
Nastesti jsem asi za 2 dny videl i policajty co hledali zpusob, v miste
kudy vodim dceru do skolky je i tramvajovy pas a nekteri ridici
objizdeji kolonu po nem a krome hulvatsvi a poruseni predpisu casto
projizdeji i protismerem po kolejich okolo tramvaje stojici v zastavce a
to cele na prechodu vedoucimu i k te skolce, opravdu to vyzaduje drzet
deti pevne a dobre se rozhlizet. No a prave si jeden ridic takto zkratil
cestu, najednou se zpoza rohu vyhoupli policajti a o kus dal za
krizovatkou kde byla silnice sirsi ho zastavili.

Pavel