Doporucte klavesnici k PC.

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Prosinec 29 14:24:02 CET 2007

On Sat, Dec 29, 2007 at 11:19:32AM +0100, Vladimir Nerud wrote:
> Když už je zde řeč o klávesnicích, konkrétně Logitech, narazil jsem na
> zajímavý odkaz:
> http://www.mstarmetro.net/~rlowens/uberOptions/
> Tato utilita "odemkne" v aplikaci SetPoint volby, které nejsou u levnějších
> klávesnic a myší přístupné. Soubor se dá stáhnout zde:
> http://richardlowens.home.comcast.net/uberInstall_4.00.6beta4.exe
> Fakt dobrý!
> Vladimír

<provokace>
Je videt, ze pouzivate podelane Windows a ne Linux ;-P.

Ten rozdil je samozrejme v tom, ze pokud ma neco v linuxu
ovaldace (coz neni vzdy, ale zas tak zle to taky nenu),
pak tyto ovladace nejsou spojeny s zadnou aplikaci; ale
naopak existuje pekne API, pomoci ktereho si clovek muze vybrat
jakou aplikaci pouzit.

Rika se tomu "svoboda" :-P
</provokace>

P.T.