Izolacni vznalenosti 230V?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Prosinec 29 14:10:53 CET 2007

predpokladam ze tie 0805 SMD rezistory nechcete pouzit na bocniky ale na
delice na meranie napatia. Neviem kolko tam mate miesta ale takto male
suciastky by som osobne urcite npouzil. Izolacna medzera medzi ploskami
je velmi mala a staci par necistot a preskoci tam obluk :-) Pozrite si
statistiky ako casto sa v sieti vyskytuje prepatie (impulzy, lahko aj
2kV, obzvlast v priemyselnom prostredi alebo pri napajani dlhymi
vzdusnymi vedeniami) podla toho budete vidiet ako casto je treba
evaporovanu riadiacu jednotku vyvetrat a nahradit novou :-)
Osobne by som pouzil klasicke 0207 rezistory alebo nieco v SMD napriklad
2512, tak dva v serii.
b.