Re: OT: Stahování z webu a právo

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 29 14:04:11 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.12.2007 od Jakub Ladman:

> Rozhodne se to nevyresi trestanim majitele vozidla, je to v mnoha
> pripadech nespravedlive (napriklad ja trvale jezdim autem psanym na
> otce) a stejne tak obejitelne jako soucasny stav (viz priklad s
> babickou).

Ono zalezi na tom, co je nespravedlive a co se ma resit. Ja mam garaz
a lidi mi pred tou garazi nekdy parkuji. Me tim zpusobuji problemy a
soucasne i skodu. Co si ma kdo odkladat sve auto pred moji garaz a
branit mi tak v uzivani meho majetku? Proc by nemel byt potrestany
majitel vozidla, kdyz ho umoznil komukoliv umistit pred moji garaz? Ja
bych jedine uvital, kdyby byl za svuj majetek odpovedny take majitel
vozidla.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem