RE: rozvody Japan - RE: Černy odber aneb lahůdka pro silnoproudaře

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Prosinec 29 09:47:01 CET 2007

Zdravim Te

(radszy nie bydym pisac po naszymu, bo nas spierdnom jak ostatnio, ze nie
rozumiom)

Ted jsem trochu nemocny, ale rad se pak s tebou sejdu a proberem to osobne.
Ale myslim, za Tve zkusenosti budou zajimat i ostatni kolegy z konve.

Ja mam prihlasen newsletter od HongKong obchodniho centra a ti mi pred
kazdym veletrhem nabizeji navstevnicky balicek:
letenka z Frankfurtu a zpet + 3x noclech ve slusnem hotelu  ... 1200 USD ,
muze to pouzit jedna osoba z firmy jen jednou. Na podzim mi to nevyslo,
mozna letos vyjde.
Kdyby chtel nekdo to preposlat, aby se mohl prihlasit k odberu  ... napiste
mi.

Prosim Te popis, jak tam litas, kde spis,jake jsou naklady takove cesty, co
vzit, ceho se vyvarovat,..

Myslim, ze to bude zajimava diskuse

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862