Izolacni vznalenosti 230V?

Sobota Prosinec 29 08:14:12 CET 2007

Hezké ránko,

    na adresu www.sasa.monty.cz/TMP/pevnost.pdf jsem dala něco, co jsem
našla na webu. Jsou to takové grafy. Podle nich by mělo na 230V stačit
jeden milimetr. Podle jiného názoru se doporučuje 3mm. Já sama dělám
mezeru kolem 10mm a připadá mi to tak akorát.

    Odpory v předřadníku bych použila raději tři v sérii. Ono je lepší
nehnat součástky na doraz.

    V zesilovačích TESLA pro 100V rozvody jsou takové odporové dráty jen
očištěné a zapájené do plošného spoje. Žádné speciální úpravy na nich
nejsou a zesilovače slouží bez potíží už několik desítek roků (některé).

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186