OT - sledovani instalace sw

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Prosinec 28 11:36:06 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 26.12.2007 od Simon Cihelník:

> Muzete mi doporucit sw, ktery dokaze mapovat kompletni instalaci
> instaleru ve Win32 s NT jadrem? Potrebuji, aby byl vytvoren
> kompletni log, kde bude popsano, kam se co instaluje, zda se vytvari
> jakekoliv iniciacni nebo davkove soubory, vcetne umisteni, a jake
> klice a hodnoty se generuji pro registry.

Jedna se o instalaci na zaklade sluzby Windows Installer (soubor MSI)?
Pak to neni zadny problem, MSI je databaze a da se zjistit, co vsechno
se ma delat, primo ze souboru MSI.

Pokud to chces delat opakovane, tj. mas vic takovych pripadu, kdy jsi
napriklad spravce velke site a potrebujes "prebalovat" bezne instalace
pro hromadne pouziti na siti, pak pouzij nejaky produkt typu
Macrovision (InstallShield) AdminStudio - stoji hodne penez.

Pokud to potrebujes jednorazove, pak ti mohu pomoct jinak. Dej vedet
e-mailem mimo konferenci.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem