Doporucte klavesnici k PC.

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 27 23:48:56 CET 2007

Odpoved na povodnu otazku sice neviem, ale ked sa tu uz preberaju shity, tak v tomto smere "najlepsia" doteraz bola nejaka nonejmka (jednoducho ked je clovek nuteny robit na desiatkach kompov geograficky navzajom vzdialenych tak si tu klavesnicu so sebou nevlecie a pouzije co je k dispozicii) ktora koktala - ak sa na nej stlacilo "staccato" cokolvek tri a viackrat v rychlom slede, tak vygenerovala gulomet 5-50 (neprisiel som na blizsiu suvislost, vyzeralo to nahodne) tych istych znakov... Ghosting atd. to mi je jasne ako vznika/nevznika, ale toto mi teda jasne nie je ako sa vobec takato chyba da spravit... :-(

wek