Doporucte klavesnici k PC.

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 27 23:26:42 CET 2007

On Thu, Dec 27, 2007 at 11:10:21PM +0100, Dee Jay wrote:
> - no já sem se tedka vypekl pri koupi klávesnice do práce - vybral jsem si
> Genius KB-29e Bordo s kalkulačkou
> http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=35759
> má klasické rozložení atd... krom toho kalkulačku s displejem a data z
> displeje lze přeposlat na pozici kurzoru atd...
> numerická se prepíná mezi kalkulačkou a numpadem - vse vypadalo super až do
> té doby kdy sem zjistil že
> pokud pisu cislice tak ukazovakem a palcem mackam nulu, klavesnice vsak
> tenhle hmat nebere - nenapíše nic
> [...]

Tuto mam taky a nebrat. Naprosto chujska klavesnice, navic nefungovala
s KVM switchem... (Mam ji ted rozebranou a premyslele jsem, ze bych si udelal
vlastni streva a hodil tam LCD 16x2 s HD44780, bohuzel se tam ten display
uplne nevleze... Ale stejne ani klavesy nejsou nic moc... :(

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net