Doporucte klavesnici k PC.

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Prosinec 27 22:09:45 CET 2007

Jo, presne ten Samsung SDM4800 jsem chtel doporucit, mam ji doma i v praci.
Chtel jsem nejakou klasickou klavesnici s normalnim rozlozenim, normalnich
rozmeru (mam trochu mensi vysuv tak aby bylo dost mista na mys) a hlavne aby
na ni nebyly ty nesmyslne klavesy pro shutdown a sleep v miste kde
nejcasteji spociva prava ruka (tj. mezi kurzorovymi sipkami a PageUp, PageDn
& spol) nechapu jak nekdo mohl mit takovy dusevni prujem kdyz to vymyslel. K
tomu jsem si rikal ze by mohla mit par "multimedialnich klaves", resp
stacily by mi tri - ztiseni a zhlaseni zvuku a mute. Tahle to splnila na
130%, ty tri programovatelne klavesy se velmi osvedcily a navic ta
klavesnice stoji par korun, ja ji kupoval cca za 2 stovky v kamennem ksefte.
Jedina drobna nevyhoda je v te stribrne barve okole klaves, jak se dalo
cekat pomerne rychle se zacala ta barva odirat, nastesti ten plast pod tim
neni cerny ale bezovy, tak to neni az tak hrozne videt.

Dusan Dolezal

----- Original Message -----
From: "Petr Tomasek" <tomasek@etf.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 27, 2007 9:47 PM
Subject: Re: Doporucte klavesnici k PC.

On Thu, Dec 27, 2007 at 09:23:40PM +0100, k.novo wrote:
> Tak jsme si sikovne ponicil nejstarsi kus meho PC, ktery prezil jiz
> desitky upgradu samotneho PC a to klavesnici.  Podarilo se mi nalit do me
> 12ti lete Cherry klavesnice caj.  Reinkarnace se asi podari (nutno
> rozebrat na cca 1000 dilu (kazde tlacitko 4 soucasti), ale i tak by nebylo
> od veci premyslet o upgradu.
>
> Vite  necem co,
> - vydrzi dalsich 12 let,
> - ma klasicke rozlozeni klaves
> - u ceho maji tlacitka presne definovany chod a mackanim se neunavuji
> - u ceho se nesetre potisk klaves (u cherry jsou popisky odlevany v hmote
> [...]

Zdravim!

Nevim, jestli odpovim na vase pozadavky, ale ciste pocitově me jako dobra
prisla
tahle (tj. dobre se na ni pise):

  http://www.alza.cz/klavesnice-samsung-sdm4800-multimedialni-cernostribrna-predlozka-ps-2-d55487.htm

(A je dostatecne mala na to, aby se vesla do supliku ve stolu :D )

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net