Doporucte klavesnici k PC.

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 27 21:33:45 CET 2007

Zdravim. A chces to na praci nebo zabavu ? Tu G15 bych si teda na praci nevzal ...

Ja mam Chicony KU-2971 (http://www.lan-shop.cz/klavesnice/chicony/11595) a nedam
na ni dopustit, mam stejnou v praci i doma, abych se nemusel preorientovavat :-)
Mam rad klapaci, akorat zena mi vecer vycita, ze programuju moc nahlas ...
Jinak zadny "picicarnicky" neumi, je teda USB, ale dela se i PS/2 ...

Petr