OT: Stahování z webu a právo

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 27 18:36:01 CET 2007

On Thu, Dec 27, 2007 at 12:28:49PM +0100, Bitovod wrote:
> Obavam se, ze nemate pravdu: Kdyby neslo o penize z pokut, ale primarne o
> zklidneni provozu v miste, kde ridici porusuji zacku, omezujici rychlost,
> prislusne zastupitelstvo by mohlo celkem snadno dojit k uvaze, ze pomerne
> lacine a genialni zarizeni jmenem "pricny prah" zklidni jizdu i znacne
> rozjeteho kamionu (ve vlastnim zajmu ridice). Ale zase to neprinese par mega
> rocne, ze...
>
> Pavel Kutina

Ale prinese. Ale ne radnici ale autoopravnam a petrolejarskym firmam,
doktorum, protoze z tech ran, jak tam prejizdeji auta muze vznikout
nezpavost, ridici to radeji  objizdeji (ja napriklad ano), takze se
provoz zvysi v jine ulici. Pricke prahy, jak jsou konstruovany v teto
republice, musely podle me navrhovat konstrukteri placeni korporaci
petrolejarskych firem, psychologu a opravarenskych dilem. Jinak si
neumim vysvetlit, proc jinde (napriklad v holansku) jsou prahy navrhovany
tak, ze pri nizsich rychlostech (zhuba do 50Km/h) jdou nadherne preject
beze vyrazneho vlivu na plynulost jizdy a ran. Osobne overeno, vcetne
toho kdyz se prejizdi 70kou.
Mozna to je jen neschopnost neco takoveho navrhnout, ale pak by to melo
byt trestne.

Coz neni oponovani predchozi myslence, pouze takovy povzdech. Ale tady
to stejne nevyresime. Bohuzel.

ced