OT: Stahování z webu a právo

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 27 12:12:18 CET 2007

Komentovat tuto dobu, kazda ma svoje caro a spravodlivost, ktorym
rozumiet len velmi tazko. Myslim si ale, ze to cele je len o narodnom
divadle, sudickach a Bozej voli... Na prvy pohlad velmi usmevne, ale
inak jedna z mnohych smutnych tragikomedii s vopred napisanym scenarom,
vybranymi hercami, kulisami a osudmi. A pozostatok, pamatnik
pripominajuci ludsku zlobu jednych aj druhych a hlavne neschopnost
odpustit. Ach zase jeden z mojich kacirskych nazorov...

A.