UV vybojka do stolni lampy

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 27 09:33:42 CET 2007

On je rozdil ohledne UV-A a UV-C, na UV-A je propustnost vetsi nez na C, proto se u germicidnich zarivek pouziva specialni sklo. Podle ceny si myslim, ze na UV-A je pouzite normalni sklo. Ona ta filtracni charakteristika prochazi nekde mezi UV-C a UV-A. Mam dojem ze UV-C proleze <10% UV-A >60%
Proto na osvit muze byt i normalni sklo a utlum ktery to sklo ma se pak kompenzuje casem osvitu.

JK