UV vybojka do stolni lampy

Josef Šíp sip@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 27 00:51:45 CET 2007

Take sem se bal, ze budu muset menit sklo, ale mam tak udelanou osviku z
nějakého skeneru
HP a funguje super. Ještě dodam ze to byl nejaky drazsi, který mel sklo, ty
levnejsi plastove
nemam vyzkousene.
Mam tam 5 zarivek narva, presny typ muzu kdyztak dohledat a jako
nahradu tlumivky se starterem sem koupil 5ks úsporných nejlevnejsich zářivek
v nejakem Bauxx
o stejnem vykonu a pouzil z nich elektroniku.