UV vybojka do stolni lampy

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Prosinec 27 00:30:44 CET 2007

Napriklad u nas to bylo jako dlouhodoba maturitni prace myslim predloni. Je
tam puvodni sklo scanneru, pod nim jsou 4 ks UV zarivek do malych solarii a
vestaveny casovac s PICem. Funguje to od te maturity dodnes k naproste
spokojenosti (pouziva se to minimalne nekolikrat tydne, ale spise i
nekolikrat denne).

Jakub Serych