UV vybojka do stolni lampy

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Středa Prosinec 26 15:46:49 CET 2007

Kdyz uz je rec o ruznych UV zarivkach, nemate nekdo jednouduchou (a levnou)
metodu, jak to UV zmerit? Jen pro informaci, jak moc to sviti, a jestli
vubec sviti. Nebo si za par stovek koupit neco podobneho?:
http://2324.elektrocoleti.cz/hodinky-s-funkci-mereni-uv-lp983g+dp36266/ nebo
http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=K&CategoryId=846&Shortcut=SEK-SUV10
Vladimír

Omlouvam se, ze jsem zavedl vlakno trochu jinam.

Podle vseho funguje prakticky vsechno z toho co zavani UV - tedy jak
009UV tak i ty pro diskarny (blacklight) - samozrejme budou fungovat i
ty UV-C, ale to je myslim hloupost.

Zadne z tech zarivek nesviti jen v uzkem spektru.

Radek Vicek