Re: OT: Stahování z webu a právo

hfmcons hfmcons@o2active.cz
Středa Prosinec 26 11:22:38 CET 2007

Ano, káždá situace vyžaduje určitou míru individuálního řešení, jakékoliv
snahy cokoliv "zpaušalizovat" vyrobí nečekané a mnohdy i neřešitelné
problémy.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Bitovod
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 26, 2007 11:15 AM
  Subject: Re: OT: Stahování z webu a právo

  Tedy kdyz si do kuchyne koupim sadu nozu, a nekdo s nimi nekomu ublizi,
tak
  ja jsem vinikem? Prece "zlocin se evidentne stal a nekoho musime
potrestat",
  ze... Proste padni komu padni, jen at je nekdo potrestan, hlavne kdyz si
  urednik zjednodusi zivot. Hmmmmmmmmm...

  Tenhle pristup ovsem osobne (z/s)ere mne, aniz bych mel kdy potrebu
  stavajici stav vyuzit.

  Pavel Kutina