OT: Stahování z webu a právo

Středa Prosinec 26 12:19:47 CET 2007

Hezké poledne,

    no možná že toho využijí a odejdou za lepším, když je v čechách
nutíme žít v getech a mimo slušné společenství.

    Možná pak zase bude ulice Matiční hezkou ulicí a já se nebudu muset
bát vystoupit na nádraží Ústí nad Labem - sever a projít ulicí "Prvního
máje". Tam když občas jdu, bedlivě koukám pod sebe i vedle sebe. Lidské
exkrementy nejsou vyjímečné. O produktech ústní dutiny nebo žaludku
jdoucí horním komunikačním otvorem nemluvě.

    Možná pak u "stará Vojanovka" získá zpět svůj půvab. I když po
vykácení lipové aleje to bude ještě trvat. Dokud tam žili důchodci v
domech s pečovatelskou službou, byl chodník zametený, domy čisté a
klidné. Dneska jsou z toho sociální byty.

    Takže možná že se padnutím hranic všichni tito chudinkové, které
nutíme žít nelidsky seberou a odejdou za lepším.

    Jinak také valím kukadla na to, co všechno se stačilo probrat v
jednom tématu bez změny názvu. Ale jsem mile překvapená, že ač jsou tu
názory značně protichůdné, drží se všichni v mezích "zákona". Že by
pozitivní vliv svátků komerce a schonu... tedy pardon svátků klidu a
míru? :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186