OT: Stahování z webu a právo

r robo35@zoznam.sk
Středa Prosinec 26 11:50:47 CET 2007

Ahoj Sasa.

Ked citam posledne prispevky na tuto temu rozmyslam, ako suvisia s tvojou otazkou :-)
Ake temy sa uz stihli prebrat...
Ale niektore sa "prepracovali" az do UL.
Aj ked riesia nieco ine :-)
Osobne ma zaujima, ako sa prejavi vplyv Sengenu na tychto, povodne kocujucich, spoluobcanov ...

Pekny den

Robo
  ----- Original Message -----
  From: Saša Svobodová
  To: HW-news
  Sent: Sunday, December 23, 2007 3:46 PM
  Subject: Stahování z webu a právo

  Hezké odpoledne,

      chci se zeptat na jednu věc. Pokud někdo na webu vystaví nějaké
  materiály v rozporu s autorským zákonem, tak si celkem zahrává. No a já
  když si takový materiál stáhnu, také dráždím kobru bosou nohou a nebo je
  to v pořádku? Může mně za stažení takového materiálu čekat nějaký
  postih? Upřímně nevím, kde takovéto informace hledat.

      Nejde o hudbu, ale o časopisy.

      Moc děkuji za objasnění. Nechci spustit žádný flame, tak prosím jen
  rozumné odpovědi. Svědomí toho, kdo je na web dal, nechť posoudí někdo jiný.

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186