OT: Vianocne darceky, was: OT: Stahování z webu a právo

konfera@efton.sk konfera@efton.sk
Středa Prosinec 26 09:48:00 CET 2007

Mno, mozno je to kacirska myzlienka, ale v dnesnych casoch, ked "Vianoce" zacinaju niekedy uprostred septembra, toto mozno ani nie je az taky zly pristup. Radsej nez je niekto vtlaceny do situacie, ked mi kupi nieco mozno ani nie tak male, len preto lebo mi nieco "musi" kupit (a to nieco este musi byt aj "politicky korektne"), a este je kvoli tomu v strese, tak nech strci peniaze do obalky.

Samozrejme je to myslene ako znudzecnost. Ja osobne sa viac tesim darcekom osobnym i ked "zvlastnym" a "politicky nevhodnym", nez drahym a velkym. Jeden z najkrajsich vianocnych darcekov ktore som dostal ako pubertiak bola napriklad sada srobovakov...

Uplne najlepsie su vsak podla mna darceky z najzriedkavejsej kategorie, a to nie kupovane...

wek