OT: Stahování z webu a právo

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Prosinec 25 23:41:45 CET 2007

Hezke a nemohu nez souhlasit. Prijedte se podivat do D uch cova,  je
to tu jeste horsi.
Ono to cele nejak jde od 10 k 5.

Dnes mi znama se zdesenim v ocich povida, ze jeji 18 leta dcera dostala
od jeziska suma sumarum vice nez 10k Kc v hotovosti. Na otazku co s
tim udela odpovedela ze si pujde zasopovat a koupi si neco noveho na
sebe. Nacez zdesena matka povida cosi zda si ty penize nechce schovat
na neco uzitecnejsiho, si je dokonce dat stranu na skolu {stale studuje
gympl, chce na VS). Nacez se na ni dcera zdesene podiva a povida, prosim
te ty zijes jak za komunistu, dnes je jina doba, ja nezmam nikoho ve
svem okoli,kdo setri, dnes si musis hlavne uzit. Ty jsi vubec divna,
dnes je normalni mit vse na pujicku a ty po me chces abych setrila.
Matka se z toho nevzpamatovala ani po x hodinach a jeste pri setkani
se mnou nemohla pochopit,kde udelala chybu ve vychove...

Ja jen dodam, stejne jak v politice. Jako dnes vidim Rocka jak hrima
cosi o politice statniho dluhu a ze 100 miliard deficit je normalni,
nicmene tim bychom se dostali k davkam pro ty chudaky bez topeni, kteri
jsou vesmes od narozeni v invalidnim duchodu.
Kruh se uzavira a ja odchazim do hajan.

>S tim jezdenim v pravo to je pravda jen castecne, je fakt, ze se s prichodem
>nemecke armady zacalo defakto pres noc jezdit v pravo, ale zaroven
>je take pravda, ze prechod na jezdeni v pravo pripravovala jiz ceskoslovenska
>vlada a nemecti soudruzi to jen o par tydnu urychlili a protoze lidi
>fakt meli jine starosti tak se o tom jen tak nekecalo po hospodach.

Nebudu se vyjadrovat, k poradku ci schopnosti cechu si vladnout, ale
jako vzorovy sudetak (narodil jsem se a ziji v sudetech mam ceske i
nemecke predky) si dovolim male zamysleni. Snad admin promine.
My jsme se lisacky zbavili cca 2,6 miionu obyvatel, z toho uplna vetsina
byli docela normali lidi, vzdelanostne spise nadprumer, ale to hlavni
je fakt, ze tito lide meli vztah k mistu kde zili, vedeli, ze za mestem
maji pohrbeny sve predky, ze chalupu stavel jejich pradeda a pod tim
stromem za barakem dostali prvni pusu.
Ty jsme odsuli a nahradili je tim nejlepsim ze sveho stredu , "kadrovymi
rezervami" presunutymi do pohranici.
Necham stranou fakt, ze si nedovedu predstavit vytezstvi komunistu ve
volbach 48, pokud by tu tito lide v roce 48 byli a mohli volit.
Vim, ze nekteri lide z konference jsou z UL, podle meho je to naprosto
vzorove misto na kterem se dodnes projevuji dusledky odsunu a vlastne
i zabaveni kol od maringotek. Tomu mestu chybi historie, spousta obyvatel
k mestu nema vztah. Na Usti to je videt na kazdem kroku, at jiz absenci
historickeho centra, ale treba i tim, ze se vyhodi obrovske prostredky
na vyzvednuti gotickeho portalu (pardon podle archeologu nevyznameho
vchodu do skelpa, kterym se nema cenu zabyvat) politicky jde o symbol
historie mesta, asi stejne jako za reklamou schovany srp a kladivo na
hlavnim namesti.
Kdyz k tomuto faktu pricteme zabaveni kol od maringotek nemuze se nikdo
divit, ze pan Labuda jako romsky aktivista ve filmovem Romingu byl z
Usti nad Labem.  A by to prave ustecky magistrat, ktery to nedavno natrel
inekcnim uzivatelum drog na svych zachodci tim, ze tam nainstaloval
modra svetla v kterych jsou spatne videl zily, mimo kameru se dozvite,
ze ti tmavsi je nevidi vubec a o to jde. Neni take nahodou, ze jiste
sidliste v kterem nikdo 20 let neplati najem,sluzby a energie je ve
stejnem kraji. Presto se najdou aktivisti (nevim kde se berou, ale dojizdi
z daleka) kteri si dovoli dotazovat radnici proc tem chudakum netopi,
oni na to prece maji narok.  Odpoved starosky, netopime, protoze neplati
a mezinami nemuzeme jim topit protoze vetsine v lete nekdo ve spanku
ukradl radiarory tak to neni technicky mozne...