Uz zase nabijecka baterek.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Prosinec 25 21:23:30 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 25.12.2007 od HW CNCnet.info:

> Takze mas u kazdeho napsano jakou ma kapacitu (zmerenou) - nejak
> totiz nechapu jak spolu muze fungovat novej a treba 5 let starej
> clanek.

Novej a 5 let starej clanek ma obvykle uplne jiny design a uplne jinou
jmenovitou kapacitu. Podle toho snadno rozpoznam stare od novych.

> To je mozne, ale pokud to byly NiXX tak budou za tyden na tom samem.

Kdyby byly za tyden na tom samem, tak to sem ani nepisu.

> Jenze mas jen jeden (psals ze nerozlisujes mezi clanky a mas je
> volne). Takze jak pak vyhledas ty, ktere k nim pridat. Tohle ja
> prave resit nemusim. Proste vezmu si ty ktere k sobe patri a vim, ze
> jsou stejne a chovaji se stejne - byt maji treba nizsi kapacitu nez
> kdyz byly nove.

Ja to davam spolu podle druhu, tj. jeden druh pohromade. Nijak vic to
neprozivam, nabijim je take soucasne, ale kazdy zvlast v te poradne
nabijecce. Kdyz se mi nejake pomichaji, tak se nic nedeje.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz