Font pro matici 5x7

Úterý Prosinec 25 20:40:07 CET 2007

Hezký večer,

    je zajímavé, jak funguje zákon schválnosti a člověk dojde osvícení
teprve v okamžiku, kdy položí dotaz do konference. Asi metr od ruky jsem
celou dobu měla DS od EA DOG-M, což jsou LCD modulky, a v něm je krásně
vyvedená tabulka znaků na čtverečkovaném papíře. Naprosto dokonalé :-)

    Nápad s ROM jsem měla také, ale TESLA katalog mám v práci a to je
dosti z ruky.

    Moc díky za rady i za poslané fontíky, ono se to určitě bude hodit.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186