Uz zase nabijecka baterek.

Tony Malecký tony@malecky.cz
Úterý Prosinec 25 11:58:01 CET 2007

No ja jsem si do RC vysilacky udelal pack ze Sanyo-eneloop a jsem na tom
podobne. Samovybijeni minimalni ale hlavne novy pack je rozmerem stejny jako
puvodni.

Litam taky na LI-POL, ale po letosni sezone z nich az tak nadsenej nejsem.

Konkretne v samokřídle mám E-TECH SP 1700mAh/11,1V deklarované 12C což je
20A krátkodobě snad slibujou ještě víc.... Provozuju je s regulátorem Jeti
10A který zaručí že z nich netahám  víc jak 10A a že je nepodvybiju.
nabíjím 1,2A Nabíječkou podle Zajíce s balancerem. Prostě nedělám těm
baterkám nic špatného, a stejně mám zjara zakoupené všechny tři packy
nafouklé a se zhoršeným vnitřním odporem...
Otázka je proč?

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 25, 2007 10:30 AM
Subject: Re: Uz zase nabijecka baterek.

Napriklad do modelarske Tx jsem misto 8xAA osadil baterii 3S2P clanku
1000mA (tedy celkova kapacita 2Ah). Nabijeni ukoncuji na 12V s ohledem
na zarizeni urcene pro 8 NiMH a vypnuti resi sam Tx nastavenim alarmu.
Vyhoda je takova, ze kdyz jdu litat nemusim dobijet - clanky se
nevybijeji a navic podle napeti poznam kolik zbyva.

Radek Vicek