Preruseni a AT89C4051

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Prosinec 25 09:35:21 CET 2007

Dobry den,
mam tu 89C4051 a zkousim vyuzit externi preruseni. Na P3.2 privedu "0", vyvola mi to preruseni a pokud tam ta "0" zustane i nadale, tak mi to stahuje napeti na ostatnich portech, na kterych mam treba LEDky. Pokud uvolnim P3.2 do vzduchu, tak stahovani urovne na ostatnich portech zmizi.
Zkousel jsem do P3.2 zapsat "1" i "0", ale je to porad stejne. Proste pokud udalost vyvolajici INT trva, rutina INT se sice provede, ale uroven ostatnich bran je ztazena na cca polovinu napajeciho napeti. Jakoby trvnaim urovne na INT dochazelo k pretezovani portu.

Mate nekdo napad jak to vyresit ? Jiny 89C4051 jsem zkousel, to nepomohlo. Jiny MCU jsem nezkousel, protoze nemam k dispozici.

pyrin