OT: Stahování z webu a právo

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 24 15:18:04 CET 2007

On Mon, 24 Dec 2007, HW CNCnet.info wrote:

> Proc by nemohlo byt i o danich? Je to rozhodnuti jako kazde jine.

No pokud vim tak proti referndu je ODS, ostatni ano ALE - ne o danich
nebo poplatcich a obrane apod.. Takze zrejme obava z 'davove moudrosti'
lidu obecneho.

> Kdyz by si lidi odhlasovali, ze se dane platit nebudou tak by je
> neplatili. Ze se nebudou spravovat silnice, misto po mostu budou chodit
> brodem a u doktora budou platit cash poznaji velmi rychle. Kdyz jim to
> vyhovovat nebude muzou to sami zmenit.

No asi prave proto - jestli by pak v nastalem chaosu jeste bylo mozne
nejake regulerni referendum organizovat - to taky stoji penize danoveho
poplatnika. Ale spis ma pocit ze se tahle obava pouziva jako zduvodneni
aby lidu obecnemu nebyla dana moznost zaslapnout tu a tam nejakou tu
pijavici. Kam by to pak treba dospelo...