Měření atmosferického tlaku s PC

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Prosinec 24 12:22:23 CET 2007

no tezko co si predstavit pod pojmem hobby...

v ramci me meteostanice pouzivam cidla od Motoroly (CB) nebo od Bosche
(Bukova - vetsi fluktulace je zpusobena starsi verzi FW) a obe jsou
presnosti vic nez dobre (to boschacke je asi sehnatelne jen z nejakeho
vstrikovani na aute)

Cidlo od Motoroly stoji celkem prijatelny peniz. K tomu potrebujete, ale
nejaky AD prevodnik - levna varianta by asi byla zkusit nejaky 1-wire
pripojit na nejaky port PC. Nebo pouzit treba prevodni U/f.

Ja pouzivam 16b AD7683 -> PIC -> XPORT -> WEB

Radek Vicek