Stahování z webu a právo

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pondělí Prosinec 24 10:58:59 CET 2007

J. Polivka napsal(a):
> Ono se to lehko o soudech povida. Mam par zkusenosti. Vedete skutecne
> soudni spory a to dokonce v teto oblasti ?
> Jindra Polivka

Zarizoval jsem pred par lety vyreseni prusvihu pro klub Silicon Hill na
strahovskych koleji a trochu to sleduju dosud. Poskytnout znamena
poskytnout a vytacky typu "Su ludia, co dokazu vykradnut banku ci pocitace
v pentagone...", "zverejnim miesto, kde som si to ulozil PRE SVOJU
POTREBU", "nahodou unikne" nikoho nezajimaji. Organy cinne v trestnim
rizeni zajima kdo, kdy, kam, od koho. Proste poslou papir a kazdy jim
poskytne logy, ktere ma.

Doporucuji zaznam z debaty o pravnich aspektech audiovizualniho piratstvi:
http://avc.siliconhill.cz/archiv/index.php?id=1041&rid=163&offset=32

Pulka debaty je prave o otazkach "a kdyby ...."

Standa