Re: rozvody Japan - RE: Černy odber aneb lahůdka pro silnoproudaře

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Prosinec 24 10:44:25 CET 2007

Ahoj Jano,
jezdim tam (taky na vystavy:D) poslednich asi 8 let asi 2x/rok, takze
jestli budes chtit nejake rady, tak se ozvi soukrome.
Jinak s telefonem - GSM vzdy fungovalo bez problemu.
Marek