Re: OT: Stahování z webu a právo

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 24 10:03:42 CET 2007

On Mon, 24 Dec 2007, Petr Zahradnik wrote:

> Jenze ty vyjimky si na sebe vydelaji, to jsem si jisty. Ja take
> nechapu, proc mam sponzorovat ceskou kulturu. Hudbu neposloucham,
> nestahuji, kdyz chci dat nejakou manzelce, tak proste regulerne koupim
> cedecko nebo devedecko.

Nedavno jsem cetl v novinach stesky jednoho umelce - pridelovani statnich
grantu na filmy je nespravedlive, na vsechny se nedostane ti co dostanou
dostavaji malo. Takze - zavedme dan na cesky film kterou budou vsichni
platit a vsichni kdo budou chtit tocit cesky film dostanou penize...

Jak vidite tak na to existuji minimalne dva pohledy - pohled hostitele
a pohled parazita. Nekdy si rikam zda by takzvane 'obecne referendum'
nebylo reseni, ale ono by stejne nesmelo byt o danich a poplatcich, takze
tudy cesta taky nevede.