RE: Dane 2008 Bylo: Stahování z webu a právo

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Prosinec 24 09:53:08 CET 2007

Tak to tak skutecne je, viz napr. http://www.jakpodnikat.cz/danove-uniky.php. Unikatni na tom je, ze kdyz se ted posle velka castka socialce jako zaloha, tak se o toto snizi letosni zaklad dane z prijmu a diky tomu i zaklad pro vypocet socialniho/zdravotniho pojisteni. Pristi rok je ta castka dle teto logiky, kterou socialka vrati, osvobozena od dane z prijmu.
Jestli to spravne pocitam tak pri pujce 100tis je letosni uspora na dani (samozrejme podle sazby dane) alespon 25tis. a k tomu priblizne 35 tis z uspory na odvodu socialniho a zdravotniho. Vracet by preplatky mely zhruba do mesice od terminu pro podani prehledu, takze u pujcky na cca 5mesicu mi vychazi urokova sazba 145% p.a.

JK