Re: OT: Stahování z webu a právo

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Prosinec 24 00:49:00 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 23.12.2007 od Tomáš Koželuh:

> PS: Když už tak tu kulturu sponzorujeme, tak by to taky sakra někde
> mohlo být vidět. Česká kinematografie už několik let točí pořád ty
> samý sračky a akorát sem tam se najde něco zajímavýho a mluvit o
> našich hudebních pseudocelebritách jako o umělcích je taky dost
> zvláštní, umělecká hodnota jejich děl je prakticky nulová, čest
> výjimkám, je jich opravdu hodně málo...

Jenze ty vyjimky si na sebe vydelaji, to jsem si jisty. Ja take
nechapu, proc mam sponzorovat ceskou kulturu. Hudbu neposloucham,
nestahuji, kdyz chci dat nejakou manzelce, tak proste regulerne koupim
cedecko nebo devedecko.

Zato nakupuji tuny cistych cedecek a devedecek, na ktere vypaluji sva
data, sve programy, instalacni programy pro sve zakazniky, nakupuji
pevne disky apod. To je vrchol demence, ze kdyz zakaznikovi poslu
cedecko se svym programem, zaplatim za to poplatek Jandovi, a kdyz si
zazalohuji na DVD-RAM media, tak mu za to zaplatim dokonce nekolik
desitek korun. Kdyz zakaznikum rozdavam flashky jako darky, tak za
kazdou 1GB flashku navic Jandovi zaplatim 12 Kc. Rozdal jsem jich
kvanta...

Tady tihle Jandove a dalsi kejkliri si udelali velmi pekny business.
Zacal to uz ten dnes jiz nezijici ministr kultury Dostal, ten jako
hlavni se zasadil o zvysovani koncesionarskych poplatku, chtel zavest
ty podpory kin a ja nevim, co vsechno. A kdyz si to tak vezmete, tak
je to opravdu super vyhodny business, je to nadherne vymyslene. Cely
velikansky trh IT sponzoruje tyhle smejdy. A zatimco on si nekde
vyzpevuje, chlasta a uziva s milenkama, kazdy mu calujeme - staci si
koupit cokoliv pocinaje cedeckem a konce treba notebookem. Uplne z
kazdeho nakupu on neco dostane.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem