OT: Stahování z webu a právo

Petr King petr.king@atlas.cz
Neděle Prosinec 23 22:11:34 CET 2007

Tak potreba znovu a znovu... do televize, do novin... verim tomu ze
pulka verejnosti o tom nevi a druha pulka si rika, ze na takove hovadiny
nema cas.. ja taky ne, ale to si pak muzeme nechat na nos nasadit
kyslikomery a bude to v poradku... nebo platit dan z kladiva, protoze
jim muzeme rozbit okno a vykrast dum, cimz vznike majitelum skoda...
Proste pokud se clovek nebude branit, bude si za chvili muset nechat
libit vsechno, stejne jako tomu kdysi uz bylo...

Petr S.