Předplatné EPE

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Prosinec 23 22:00:55 CET 2007

EPE vydava Wimborne Publishing a to je vice nez seriozni nakladatelstvi, clovek se nemusi bat zaplatit kartou.

Pokud by vam nevadila elektronicka podoba a cca 3 tydny zpozdeni tak mohu poslouzit verzi v pdf.
Aktualne mohu hodit na rapida cely rocnik 2007.
Clovek si s tim sice nemuze lehnout do vany, ale ....

Hezký večer,

    zvažuji že si naježím tento časopis http://www.epemag.wimborne.co.uk
No ale naráží to na jeden problémek. Platbu neumějí přes PayPal ale
přímo kartou. Což se mi moc nechce. Proto se chci zeptat na tohle:

    1. bere jej někdo u nás? Chodí to dobře?
    2. je to spolehlivý obchod a můžu to risknout zaplatit kartou?

    Předem moc děkuji za odpovědi. Kartou jsem přímo ještě nikdy
neplatila, jedině přes PayPal tak nevím, jak pořádně na to.