Re: OT: Stahování z webu a právo

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 23 16:24:59 CET 2007

 23.12.2007, 16:19:22

Autorsky zakon je, kupodivu, celkem jednoznacny. Nicmene v Knedlolandu
bude krome AZ platij urcite jeste alespon 15 jinych zakonu, vyhlasek a
vynosu obecniho pasacka koz, ktere rikaji neco uplne jineho.
Pokud by snad doslo az na trestni rizeni, rozhoduje soudce, a ti jsou
u nas jak znamo zcela nezavislí upne na vsem, vcetne zakona.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz