Re: rozvody Japan - RE: Černy odber aneb lahůdka pro silnoproudaře

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Prosinec 23 16:00:46 CET 2007

S tim mobilem to neni pravda, nestraste tady lidi.
V Tokiu funguje GSM  ( Nokia 6233) naprosto bez problemu odkudkoli.
S tou elektroinstalaci mate pravdu. Taky mam nejake fotky, jen nevim, kam je
dat.