Lepici paska na chladic

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 23 12:26:26 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 23.12.2007 od Marek Sembol:

> Nekde jsem videl nasledujici radu (selskym rozumem vypada funkcne,
> az na nerozebiratelnost: do rohu po kapicce vterinovky, do stredu
> teplovodivou pastu a poradne primacknout

Nechci se prit, ale aby sekundove lepidlo poradne drzelo, selskym
rozumem musi byt plocha tesne na plochu, protoze jedine tak vyplni
pory a lepi. No a jak to muze byt poradne pritisknute, kdyz mezi
plochami bude take pasta? At tam bude sebemensi mnozstvi pasty, ten
lepeny spoj podle me nebude kvalitni.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem