Umírající disk

Neděle Prosinec 23 07:35:26 CET 2007

Hezké ráno,

    moje disky mají z boku chlazení a teplota vyleze maximálně něco
kolem 30°C více ne. Navíc je dost chladí kovová skříň. Mám totiž
biggtower a tam je hodně ventilátorů a celé je to kovové :-)

    Disk jsem vyndala a po svátcích půjdu koupit nový. Chtěla jsem
koupit jen jeden, do jiného počítače, tak budou holt dva. Snad půjde
koupit i něco menšího, protože do si nejsem jistá, jestli stará Abit
KT7A vezme 160GB disk. Ale mohla by. To uvidím.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186