Umírající disk

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Prosinec 22 21:07:17 CET 2007

Zdravim
Cteci hlavicky litaji nad diskem hodne blizko, vadne sektory se temer
vzdy objevuji, pokud za chodu s diskem nekdo bouchnul, hlavicka se
vychyli nebo ulomi a pak brousi povrch .
Nebo kdyz je vystaven vyssi teplote nez by mel, pak se hlavicka muze
"odlepit" a opet brousi talir s magnetickou vrstvou.
Takze odpoved na tuto otazku je jednoducha: Neni mu pomoci.
Co nejrychleji zalohovat data a pak venovat detem na testy ;-)
LK