Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT -pochvala!)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 22 13:36:24 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 22.12.2007 od Bitovod:

> Mimochodem, s CP jsem mel profesne co do cineni zhruba pet let jako
> ne uplne radovy zamestnanec a dodnes si myslim, ze je v CR malo
> firem s vetsim... no kdyz budu chtit byti korektni, rekl bych
> chaosem, v opacnem pripade bych to nazval totalnim bordelem (ale
> nenazvu, protoze chci byt korektni :), konkurovat muze snad jen
> predlistopadova armada a nektere slozky CD...

No, vzhledem k tomu, ze jsem velky podavatel CP, ze posilam hodne
zasilek vsech moznych druhu a ze se mi zadne zasilky neztraceji,
maximalne se nejaka obcas opozdi, tak si troufam tvrdit, ze toto
tvrzeni neni pravdive. Vzhledem k tomu, jaky je to velky moloch a
kolik zasilek prepravi, tak podle me tam maji az moc veliky poradek.

Ono je snadne tohle rict. Ale v jakem tak velkem podniku jsi tedy
jeste pracoval a meli tam vetsi poradek? Ja jsem zazil daleko vetsi
bordel v daleko mensich firmach.

Mohl bych uplne klidne zacit popisovat, co se mi kde stalo, kde to je
nesrovnatelne horsi nez na poste. Ale uvedu treba jen takovou malou
pitominu z oboru, ktera mi ovsem prijde jako velky bordel z meho
pohledu. Tuhle jsem neco objednal v GESu, mensi objednavka asi za 2-3
tisice. Druhy den mi volala nejaka zenska, ze jednou z polozek je
nejaky kablik, ktereho chci asi 10 metru a ze oni maji 5+5 metru. Ze
prave pracuji na me zasilce a jestli mi nevadi 5+5 metru, pripadne
jestli tu polozku maji odlozit, az budou mit kablik v celku. Takze
evidentne byla moje zasilka prave zpracovavana a nebyla zabalena. Ja
jsem te zenske rekl, ze to nepotrebuji vcelku, at daji 5+5 metru. A
jeste jsem ji poprosil, ze nutne potrebuji jeden 74HC245 (nebo tak
neco) v DIP provedeni 5 kusu, jestli by mi to tam mohla jeste prihodit
do zasilky, kdyz ji maji otevrenou. Zenska mi rekla, ze v zadnem
pripade, ze uz to maji zabalene a at si to objednam priste. Tohle je
podle me opravdovy bordel. Napsal jsem do GME mail, ze bych toto
urgentne potreboval a oni mi do nejakeho existujiciho zbytku zasilky,
ktery meli zrovna expedovat, tech 5 kusu integrace pridali. Druhy den
jsem to mel na stole. I to je duvod, proc do GESu posilam rocne jen
zlomek penez toho, co posilam do GME.

Co se tyka odesilani a dorucovani zasilek, mam zkusenosti s hromadou
prepravnich spolecnosti CR i mezinarodnich. Pouzil jsem CP, PPL, DPD,
TOPTRANS, TNT, TEX, GP, GL, CK, Radialku, DHL, FedEx, UPS, Parceline,
USPS... a urcite jsem na nejakou zapomnel.

S kazdou z techto spolecnosti jsem mel nejaky problem. Proste proto,
ze problemy jsou vzdy a vsude. I ja delam obcas chyby, tak proc by je
nemely delat takove firmy? Nekdo ma v zasilkach bordel, nekdo dorucuje
pozde, nekdo neumi najit adresu, nekdo nema drobne na vraceni za
dobirku, nekdo ma drze ridice, nekdo zachazi se zasilkami jako s
hnojem, nekdo nema depo pobliz, ale kdesi daleko, nekdo da zasilku za
desitky tisic sousedovi duchodci, ktery za chvili odjede na vikend na
chalupu...

PS: Perlicka: Tuhle jsem cekal nejake zbozi z Activy (kancelarske
potreby), ale porad nikdo nejel, uz bylo pozde odpoledne. Tak jsem
zavolal do firmy, ziskal cislo na ridice a volal ridici. Rozhovor:

Ridic: Ja jsem u vas byl, ale nebyl jste tam.
Ja: Ale ja tu jsem od rana a cekam na vas, tak mi nerikejte, ze jste
tu byl.
Ridic: Jo, byl jsem tam a nesehnal jsem vas.
Ja: A kde jste konkretne byl?
Ridic: V Labi. (Labe je obchodni dum v centru mesta)
Ja: Jak jako v Labi?
Ridic: V Labi jsem vas shanel, ale nikde jste tam nebyl.
Ja: A co bych jako delal v Labi?
Ridic: Na zasilce mate napsano Labe, tak jsem myslel, ze jste v Labi.
Ja: Na zasilce mam napsano Labe?
Ridic: Ano, Labe.
Ja: A neni to nahodou Computer Laboratory?
Ridic: Tak neco takoveho.
Ja: Aha a adresu tam nahodou nemate napsanou?
Ridic: Ja myslel, ze jste v Labi.
Ja: A kde jste me tam hledal v tom Labi?
Ridic: No v Labi.

Kde me tam hledal, to nepochopim dodneska, jak muze nekdo takovy delat
ridice, to nechapu take. Jiste, ze tam ma napsanou presnou adresu, ma
tam i telefonni cislo, jmeno... To je drsny, co?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz