OT Postovni sluzby

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 22 13:01:51 CET 2007

No ja osobne zadne soleni nepotrebuji a osobne se mi nejlepe jezdi na
ujetem snehu posypanem maximalne sterkem. Az kdyz na to nasypou sul tak
je to o drzku - protoze to vyzere diry. Nevim kolikrat jste za posledni
dobu krome predlonske zimy (to byla ta extremni) zazil to aby se nedalo
nekam dojet - jiste je treba trochu ubrat na plynu.

Jo a o kalamitach v Praze bych si nechal tak zdat - kdybych povazoval to
co hlasi v Praze jako kalamitu tak nevyjede pulka republiky 6 mesicu v
roce. Podotykam, ze bydlim v CB a najezdim toho dost v okoli Lipna a
pravidelne jezdim sluzebne do Prahy - takze celkem pravidelne si zazivam
tu prazskou kalamitu.

Radek Vicek